2012/08/27

Heja oss

Nu har jag gått och blivit nyttig också. Så det är lika bra att få det sagt så att alla vet om det.

Jag och kära maken har gått med i Viktklubb.se så nu är det andra bullar som gäller. Inte sådan där som jag bakar som är så goda utan sådan med bara nyttigheter i.

Det som verkar bra med viktklubb är att det inte finns några förbud utan man lägger om kosten till nyttig istället. Jag tror det kan passa oss. Vi har dessutom beställ det i 6 månader så vi inte ska hoppa av efter någon vecka. Men vi är båda otroligt taggade och jag tror det kan gå bra. Bara vi kommer underfund med hur mycket vi får äta men efter en vecka tror jag att det ger sig.

Så nu vet alla och det är alltid bra när man sprider sådant här. Jag kommer inte att ta så mycket mer om det här tror jag utan jag har faktiskt en viktblogg på viktklubb.

Men heja oss ändå.

2 kommentarer:

Katarina sa...

Lycka till. Lovar hålla tummarna för er :)

Nettan sa...

Tack, jag kan behöva allt stöd och peppningar jag kan få :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails