2012/08/18

Så det är jag mot resten och Ernst

Det pysslas hit och dit i hemmen i vårt avlånga land. Det putsas,  målas, limmas, pärlas, sågas, klipps, sys och gud vet allt som händer bakom stängda dörrar. Alla verkar ha den där hemmafrukänslan enda ut i fingertopparna för hur saker ska göras och framförallt hur det kan göras för att få den där unika saken som ingen annan har.

Jag försöker komma på hur alla kommer på de där häftiga sakerna. Jag försöker komma på saker att göra men det slutar alltid inte så bra. Den där genen är väldigt slumrande hos mig eller så har jag kanske inte ens den. Så det är jag mot resten och Ernst.

present 
Jag är bara jäkligt stolt att jag fått ihop en egenkomponerad gåbortpresent. Så jag överraskar mig själv ibland.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails