2012/02/15

Vad är detta?

I brist på inspiration så kommer jag ställa en enkel fråga som jag skulle vilja ha svar på. Se det inte som en tävling men kanske en utmaning. Vet du säkert så var lite diskret i ditt svar. Så frågan är följande och ni får till och med alternativ att välja på:

Vad är detta för byggnad?

*Affär
*Lagerlokal
*Dagis
*Restaurang
*Sporthall
*Bunker
*Konsthall

2012-02-12 12.03.08

2012-02-12 12.02.26

Så nu är det bara att gissa på. Så svårt kan det inte vara med sju alternativ tycker jag Blinkar. Skriv gärna varför ni tror som ni gör. Jag kommer med avslöjande i morgon kväll. Nu är det äran som står på spel. Shot……

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hade velat säga en tråkig lagerlokal eller något. Men är rädd för att det är något modernt dagis eller nåt tyvärr... Än så länge ser det grymt opersonligt ut.

Nettan sa...

Det är ett dagis och om jag förstod det rätt är utsidan färdig. Förstår faktiskt inte hur man vill bygga något sådant grått och trist och sätta barn i den. Påminner mer om en lagerlokel eller bunker som ska döljas från fiender. Hemskt fullt är det i alla fall. Tur dom har bättre smak här i Hålan :-) / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails