2012/02/26

Ibland är ord överflödiga även för mig så passa på att njut av “tystnaden”

Tänk vad lite härlig sol kan göra för en lite vintertrött kropp. Den har liksom gjort att varje liten centimeter i min kropp känns alldeles underbar. Även om bara händer och ansikte var bara och kunde ta emot solens strålar direkt så har det ändå spridit sig. Det pirrar sådär vårhärligt i hela kroppen och jag kan tänka mig hur knoppar ute på träd kan känna sig. Att bara länga efter att få spricka ut och stäcka sig efter livskällan.

Så vi bestämde oss för i förmiddags att vi skulle ta till vara på denna härliga dag.

072

048

064

037

093

077

Man mår så bra efter några timmars sol lapande att jag till och med bjuder på en bild på mig själv.

086

084

Ibland är det faktiskt så att ord blir lite överflödiga även för mig. Det händer inte ofta så passa på att njut av “tystnaden” så länge den varar.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails