2012/02/10

Jag har något stort på gång

Det verkar som om jag har något stort i görningen men jag vet inte riktigt vad.

Jag har kommit på mig själv med att lägga ut mina små block lite överallt. Ett block och penna vid sängen, ett i jackan, ett i väskan och ett vid datorn. Men helt ärligt vet jag inte varför jag plötsligt har börjat lägga ut dom. Jag vet inte om det är så att jag har något stort på gång som jag ännu inte själv vet om. Hmm, kan det vara min kommande bok som börjar ta form långt där inne? Inte en aning men här ligger i alla fall block nu om det skulle vara så och blocken gör sig ganska bra där dom ligger med sina färgglada pärmar. Detta är ju lite spännande.

017

Ps. Jag lovar att jag är fullt normal även om mycket motsätter sig detta argument ibland.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails