2012/02/12

Uteblivna “vuxen”-sms

Det har uppstått lite problem. Problem som känns väldigt irriterande måste jag säga.

Jag har under några dagars tid inte kunnat sms. Så länge jag inte befinner mig innanför hemmets fyra väggar då vill säga. Men att skicka, vad ska vi kalla dom, “vuxen”-sms känns inte så roligt längre om det plingar i kära makens telefon i rummet bredvid. Överraskningsmomentet försvinner lite om man säger så. Det är i alla fall vad jag kan tänka mig om jag nu hade varit en sådan som skickar sådana.

Nu är telefonen uppdaterad och jag skulle prova den men insåg att det ger mig inget eftersom det fungerar här hemma, vilket jag förövrigt tycker är väldigt konstigt bara det. Så nu är det bara att invänta morgondagen och se om det fungerar som det ska. Hoppas verkligen det. Snacka om i-landsproblem.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails