2012/02/09

En liten tanke om banan och blowjobs

Jag har en liten fundering angående bananer. Jodå, man kan ha funderingar även över dessa kan jag lova.
Jag fick en kommentar från en man för ett tag sedan och det skulle nog vara skoj men jag undrar jag.

“Du sitter där och leker med din banan” och sedan var det något till.

Så då blir naturligtvis min undran hur män, ja det blir en generalisering, tänker när ni ser en kvinna äta banan. Är det så att ni ser en kvinna äta en banan och inga mer tankar om det eller det är så att ni ser en kvinna stoppa något i munnen som påminner om något annat? För det var så jag tolkade det lilla påståendet. Att ni ser henne föra bananen till munnen, sakta sära på sina läppar för att sedan föra in den och hennes läppar sluter sig på något sensuellt sätt rund. Mjuka, varma och hungrande. Och denna visuella syn får ni uppleva kanske 10 gånger innan bananen äntligen är slut och ni kan pusta ut. Fy vilka teasers honfolket är.

Så överös mig nu om jag har rätt eller fel. Är det blowjobs som ploppar upp i en mans huvud när en tjej äter banan?

5 kommentarer:

katarina sa...

ser framemot svaren på denna fråga ;)

Västgötskan sa...

Ha ha! Den tanken/frågan har slagit mig också... ;-D

Nettan sa...

Verkar inte som om dom vågar svara ;-). Eller så kan det vara så att dom kanske inte spenderar så mycket tid på bloggar som vi ;-). / Nettan

Jimmi sa...

Självklart har alla män någon gång tänkt på ngt helt annat än att äta bananer när en kvinna gör just det. Den som säger ngt annat ljuger rakt ut :D Dock så försvinner fantasin om ett blowjob ganska snabbt eftersom man inte suger i sig en banan, man biter av den, tuggar och sväljer.

Tillräckligt bra svar? :)

Nettan sa...

Tack Jimmi för att du "vågade" svara på min lilla fundering :-). Det var väl lite i dom banorna jag själv funderade i. Just den där biten med att bita och tugga, men kanske inte så mycket med att svälja ;-).
Och svaret är alldeles tillräckligt :-). / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails