2011/12/27

Till och med doggen är dålig

Detta är helt otroligt.

Vi körde iväg till kusin vitamin igår för att fira den obligatoriska fotbollsannandagen. Två timmar senare var vi på väg hem igen. Denna gången med en sjuk kära make på passagerarsidan. Så man kan väl säga att det varit en lite annorlunda jul för vår del i år.

Det konstiga är att till och med doggen är dålig. Så snacka om att det är smittsamt. Har kokat en massa överkokt ris till honom nu som jag snart ska börja ge honom i lite lagom portioner så hans mage förhoppningsvis lugnar ner sig.

Jag vet ju inte riktigt om jag vågar umgås med andra nu när vi är mitt uppe i allt heller. Men det är klart, jag har träffat dom men jämna mellanrum så blir dom sjuka så är dom redan smittade. Inte alls säkert från oss eftersom det verkar gå som en löpeld.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails