2011/12/20

Så jäkla trött

Det märks att man har lagt av med “småbarnsåren” med vaknätter.

Lilly hostar väldigt mycket på nätterna nu och har i två nätter legat inne hos oss. Detta resulterar i en mycket trött mamma kan jag säga. Jag har nog på sin höjd sovit en hel natt tillsammans på dessa nätterna och detta känns. Dessutom har jag tentat idag, igen, och känner mig totalt urlakad. När jag körde hem nu ikväll kom jag till ett ställa och började fundera på hur jag kommit dit. Jag hade missat flera riktmärken. Ganska skrämmande men nu är jag i alla fall hemma oskadd. Ögonen går snart i kors och jag är så tung i huvudet. Just nu längtar jag till fredag för då är barnen lediga och då ska jag ha en sovmorgon. I alla fall fram till 8 eller något sådant. Sedan jobb i jul men sedan så kanske. Hela jag skriker efter 1 veckas ledigt och hoppas innerligt att vi får det också nästa vecka. Då ska jag inte göra någonting mer än att bara vara. För det är väl ungefär vad jag kommer att orka göra.

Med tanke på vad jag har presterat denna höst i skolan så är jag helt ärligt värd den där veckan. Måtte lärare också hålla med.

 image

På tal om skola och tentor så har jag ju missat detta. Jag klarade förra tentan Ler. Så nöjd jag är över mig själv.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails