2011/12/04

Fototriss ~Röd~

Nu är det riktigt längesedan jag var med i en fototriss. Jag har haft så mycket med skolan så det är väl enbart den och da family som kretsat i mitt huvud. Att jag kom med idag var faktiskt bara en ren slump efter att ha fotat mina cupecake insåg jag att dom passat bra i veckans tema. Så här är min röda triss bestående av pepparkakscupecake med lingonfrosting.

028

036

046

Denna vecka är även tävlingsvecka. Vinsterna kommer från Coolstuff.

Fler röda trissar hittar du HÄR

5 kommentarer:

Lena Börjesson (Liisanantti) sa...

Mmmmm ser gott ut o passar ju bra med tema röd

Oliver sa...

Läckra bilder! Lingonfrosting var ett nytt begrepp, men jag gissar att det är jättegott.

Kerstin: sa...

Mums va det ser gott ut! Verkligen frestande bilder.

Cici sa...

Det blev en riktig smaskig triss.

Anonym sa...

Enhetligt snyggt triss, inte lingongrädde men nästan ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails