2011/12/21

Stängt på grund av kräksjuka

Stängt på grund av kräksjukan.

Min trötthet övergick i djupa samtal med “Ulrik” i gårkväll. Frös så jag hoppade i sängen när jag väl kom så långt. Men lyckades somna och vaknade med en sprängandes huvudvärk i morse. Fy fasen vad jag avskyr att kräkas. Nu har jag fått i mig en liten skorpa, lite te och ett glas blåbärssoppa. Så nu blir det nog bara att krypa ner igen.

Gillar inte alls att jag missar en dag på skolan. Som jag sagt tidigare behöver jag verkligen lektionerna för att fatta vad jag ska göra. Men det fanns liksom inget val och detta är första hela dagen jag har varit borta. Jag hade en halv dag innan förra tentan också men då missade jag inget.

2 kommentarer:

Västgötskan sa...

Usch, krya på dig! :-(

Säker på att det är kräksjuka? När du skrev sprängande huvudvärk, tänkte jag på migrän?

Nettan sa...

Tack :-). Nej jag tror det är kräksjukan för huvudvärken kom en natt efter allt började. Går bara och väntar på att man verkligen ska bli frisk till helgen. Det ryktas ju om att det är en stor helg då ;-). / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails