2011/12/07

Jag kommer troligtvis att blotta det

Nu är det riktigt, riktigt nära att mitt rätta jag kommer fram. Den där Nettan som inte alls har så värst rumsrena kommentarer alla gånger. Jag har fått bita mig i tungan många gånger dom senaste veckan för att det nästan bara ploppat ut. Men nu kommer det snart komma och naturligtvis står jag för det. Frågan är om dom tål det Blinkar.
Jag ska på tjejkväll på lördag och med dagens ekonomiska situation, inte i världen utan i det Nettuanska hemmet, så meddelade jag att jag kom att köra. Har ändå inte råd med någon dricka. Detta mottogs inte allt för positivt utan det blev av någon anledning vilda protester. Så nu har det fixats lite dricka även till en fattiglapp som mig. Jag får nästan en känsla av att dom vill få mig full. Och vi vet ju hur jag blir när jag har smuttat på lite dricka. Jag blir ännu snuskigare än normalt. Så risken är stor att det kommer ut i det fria på lördag. Men då har jag blottat det och då finns det inte mycket kvar att dölja. Eller?

2 kommentarer:

Västgötskan sa...

He he! Nä, risk finns ju...
Snällt av vännerna att fixa dricka, men det kan ju vara en baktanke som ligger begravd här...? ;-)

Nettan sa...

Ja, jag börjar ana oråd ;-). / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails