2011/12/11

Så trist med sådana dagar

Känner mig sådär neråt idag. Jag kan inte riktigt ta på varför men jag känner mig lite moloken. Men tanken på vilken otroligt rolig kväll jag hade igår med mina klasskamrater så borde jag vara uppåt med så är inte fallet idag. Kan man bara ta på anledning så är det mycket lättare att göra något åt det men eftersom jag inte vet varför så sitter jag här mest och tycker lite synd om mig själv. Jag vet inte om det har med att göra att jag skulle vilja hitta på en massa julpyssel och julbak med tjejerna men att det faktiskt inte finns resurser till det. Eller att det helt enkelt är så att jag längtar bort lite. Att få spendera en helg med enbart kära maken på en mysigt hotell och bara finns där för stunden. Det kan kanske även vara en kombination av dessa saker också men jag vet ju inte säkert. Jag för försöka gasta upp mig lite även om jag faktiskt inte alls känner för det. Så trist med sådana dagar.

015

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails