2011/12/08

Barnfotografering, möt Bertil och Viktor

För två månader sedan var vi ute i det härliga höstvädret och fotade en sprickfärdig mage.

048

Idag hade jag äran att få fota resultatet. Detta visade sig bli en riktig lite prövning eftersom en av mina favoritfotomodeller självklart också skulle vara med, som stolt storebror. Men prövning blev av att vi inte fotat speciellt planerat innan utan jag har bara följt med honom i leken, nästan som en liten skugga. Men idag skulle vi försöka dirigera och detta var inte det lättaste. Men det blev några favoriter ändå som tur var.

122

Möte det lilla livet som var i kulan.

098

039

045

074

089

155

Efter byte från finkläder till tomtekläder tyckte han att det räckte. Nu var det dags för lek och det svidades om till cowboy. Och vad är en cowboy utan sin cowmilk?

Jag är helt klart nöjd med den lilla fotosessionen vi hade och jag tror nog det kan bli några fina klappar.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails