2011/11/09

Pimpat pärlsocker

Här fortsätter pimpandet, fast denna gången helt frivilligt. Pimpade fötter och pimpade dammsugare är dock inte lika trevligt. Säkert väldigt fint men jag håller mig till pimpade saker som är lite ment to be.

Chokladbollar ser många gånger ganska tråkiga ut med sitt vita pärlsocker. Så när tjejerna stod där och rullade dom små bruna sakerna skred jag till verket.

001005

Pärlsockret förvandlades till härligt rosa med hjälp av lite röd karamellfärg. Ibland förundras jag över min otroliga kreativitet Blinkar. Andra blir stolta över scrappade saker medans jag inte är fullt så krävande och för mig behövs det bara lite färgat pärlsocker för att jag ska känna mig stolt och pysslig.

010 
Och visst ser dom trevligare ut? Det tyckte både jag och tjejerna i alla fall. Och goda var dom också. Hittade ett lite annorlunda, tror jag i alla fall eftersom det inte är sådär ofta jag kladdar med sådant här, recept. HÄR är det.

2 kommentarer:

Västgötskan sa...

Men det var ju ett riktigt bra (och enkelt tips)! Varför har man inte tänkt på det innan? Hi hi! (Blond...) ;-)

Nettan sa...

Som sagt så imponerar även jag på mig själv ibland och roligt att se att det även är på andra :-) / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails