2011/11/28

Spår efter stormen

Stormen gav oss en barnpool. Den låg snällt vid bilen i morse. Men det var nog det enda som hade hänt här. Ja om man inte räknar enorm smutsiga fönster då. Fönster som kära maken putsade i lördags är idag helt prickiga. Inte lite sådär fluglortiga utan riktiga gigantiska prickar med smuts. Som en arbetskamrat sa ikväll:
-Det ser ut som om någon har lagt en spya på mina fönster.
Ja, jag kan bara hålla med.

2011-11-28 21.03.24

Dock har granen nere i Hålan fått en väldigt annorlunda och ska vi kalla lite originell utseende. Men det är spännande när dom våga tänka lite outside the box Blinkar.

2 kommentarer:

Västgötskan sa...

Charmigt kallas "sneda" dekorationer. (Har jag hört). ;-)

Nettan sa...

Haha, så kan det vara. Såg idag att den fortfarande sitter där mitt i granen. Är det bara jag som har sett att stjärnan befinner sig lite mer söderut än den ska vara :-). / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails