2011/11/19

Äntligen

Laddar för en helkväll. Kära maken ska snart hämta svärmor som ska vara här med barnen och vi ska om någon timme bege oss till tåget. Tåget ska sedan ta oss ner till Lund medans apostlahästarna tar oss till hotellet från stationen.
Så ladda med lite spa, lite gott att äta och dricka och sedan skulle jag tro att det kanske är dags.

Sisters of Mercy på Mejeriet klockan 20:00, pip.

Oj vad jag har längtat efter denna dag. Av någon konstig anledning känner jag mig inte stressad fast jag fortfarande bara har nått morgonrocksstadiet. Den där resestressen som jag alltid har haft finns nästan inte längre. Det känns nästan som om det har blivit lite för mycket på andra hållet istället. Fast jag tror nog att om någon timme när vi ska bege oss så kommer det nog vara lite nerver. Kanske.

Så nu får jag kanske gå och börja packa lite och kanske gör ett snabbt besök i duschen. Ha en underbar kväll all där ute i cyberrymden. Det ska jag, kära maken och våra älskade grannar ha i alla fall.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails