2011/11/05

Ett ljudlöst larm

När man går in på toaletten, oavsett anledning, och behöver vara ifred en stund verkar det vara någon slags magnet. Man skulle kunna tro att här ljuder ett larm som bara tre av familjemedlemmarna hör, jag hör dock inget så vilka dom andra tre är är kanske inte så svårt att lista ut. Jag hinner inte mer än sätta mig, om det nu är det som ska göras, så har jag två barn som springer in och ut för att fråga saker och givit vis behöver dom också gå. Det händer också att kära maken står och pratar i dörrhålet. Dom gånger jag låser så står tjejerna och bankar på dörren för att dom av någon anledning måste hämta saker på toa eller fråga saker eller berätta saker. Helt ärligt förstår jag inte detta fenomenet. Det är alltid så och jag vet faktiskt inte vad jag ska göra åt det. Jag kanske ska ta och leta upp det där ljudlösa larmet först och sedan kanske jag måste leta upp den där jäkla magneten jag verkar ha aktiverad så fort jag kommer innanför toadörren. Finns det möjligtvis fler som har detta väldigt konstiga problem? Jäkla konstigt i alla fall.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails