2011/04/21

Min kvast går tomme

Skärtorsdag idag.
Och jag har så fullspäckat schema att jag inte ens hinner flyga dit jag hör hemma. Min kvast går tomme Blinkar.

Det är inte lätt att hinna med allt just nu känns det som.
Syster yster är nere från Oslo så jag vill träffa henne så mycket som möjligt samtidigt som jag har delprov i matte till helgen. Sen är det då fint väder och vi ska köra upp till pappsen idag.
Men först ska jag iväg till doktorn och få min dom om vad jag har för skit i ansiktet. Jag har haft småplitor på kinderna ett bra tag men det har bara eskalerat och blivit fler och på fler ställen. Bitvis ser jag inte så värst trevlig ut och då menar jag värre än vanligt. Så jag har äntligen blivit färdig att beställa tid och det blev idag.

Ha det bra mina kära vänner där ute i cyberrymden.
Och ta vara på varandra när ni träffas på era kvastar.

002

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails