2011/04/15

Har du inte alla chipen i påsen eller?

Tjejerna står inne på toaletten för att göra sig färdiga till natten.
Molly smörjer sina händer och naturligtvis vill lillan också ha lite smörja.
Hon får en klick i handen, tittar på det och trycker ihop händerna.
-Vad kladdig jag blev sa hon med en liten sådan där min som säger att det inte är helt skönt. Var ska jag smörja mig fortsätter hon sedan.
-Det trodde jag du visste eftersom du ville ha lite smörja svarade jag och kära maken nästan samtidigt.
Hon smörjer armarna lite men hon får inte ut det utan blir bara vitare. Vi hjälper henne på en vars en arm.
-Nu är ju tummen med kladdig så då får den torka till i morgon försöker jag lite hoppfullt.
Hon tittar på mig som om jag inte skulle ha alla chips i påsen eller att hissen inte går ända upp.
-Man kan ha den fast den är kladdig säger hon förnuftigt till mig.
Så kryper hon ner under täcket och stoppar tummen i munnen för att lika snabbt dra ut den.
-Se det gick säger hon mycket nöjt.

Rött hjärta

1 kommentar:

Viktkamp sa...

söting =) haha barnen är för goa!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails