2011/04/26

Godkänd

Detta stod på min sida tidigare idag.

image

Svart på vitt.
Jag kommer aldrig bli något mattesnille.
Observera att jag hade 15 uppgifter att svara på och det är enbart 6 stycken som inte står med att jag ska titta vidare på.
Men provet var godkänt och det känns ju bra. Det som inte känns bra är att det fortsätter att bygga på detta som jag inte har så bra koll på.
Jag tycker detta är ganska jobbigt eftersom jag alltid haft någorlunda lätt för mig i skolan tidigare. Och nu pluggar jag som fasen och ändå sätter det sig inte.

Jag behöver inte denna teflon-hjärna jag har just nu. Det jag behöver är en solid gjutjärns-hjärna. Kort och gott så behöver jag den där allt fastnar och inte den där allt bara släpper med en gång. Jag behöver helt enkelt något redskap som kan repa det lite så att detta fastnar lite lättare. Men var hittar jag en sådan rotborste?

2 kommentarer:

Janne sa...

Har du kollat om det finns nån kvadratrotborste? Och att då måste borsten sitta parallellt med X-axeln.

Nettan sa...

Hihi, det skulle man kanske kolla upp ;-). / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails