2011/04/27

Blir besök till den räliga imorgon

Satt snällt i jobbebilen och tuggade på mitt tuggummi. Så plötsligt är tuggummit inte sådär slätt och tuggvänligt längre utan där är en hård liten bit. Förskräckt spottar jag ut det i handen för att undersöka vad det kan vara, nyfiken som man är. Ser ut som en ljus nästan fyrkantig sten. Jag fattade verkligen ingenting.
Så skär jag mig nästan på tungan av något vasst i munnen och då slår det mig. Jag har nog tappat en plomb.

Ville bara skrika:
-Skoja med mig eller något liknande. Helt i fjortisstil.
Jag har inte ont men en av tänderna är jäkligt vass när jag känner med tungan.
Skit också. Nu måste jag besöka den räliga på tid som inte är skickad till mig. Även om jag inte har ont kan jag ju inte gå med ett hål i en tand som kanske blir större och medför ännu fler besök hos den räliga.

Fasen vad sur jag är just nu.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails