2011/04/12

Jag avskyr verkligen matten

Jag avskyr verkligen matten.
Jag hatar hur den får mig att känna mig så otroligt korkad.
För så korkad är jag faktiskt inte.

Jag är van att kunna lösa saker och ting. Ge mig ett schema och jag löser det. Jag ska kunna lösa problem och jag gör det också.
Så därför känner jag mig väldigt frustrerad just nu när jag inte ens får rätt på dom enklaste uppgifterna. Jag sitter och stirrar mig blind på talet. Jag gör som exemplen säger att jag ska göra och ändå blir det fel.
Känner mig nästan lite deprimerad för tillfället för jag ser mina chanser till logistik-utbildningen minska för varje dag.

Böckerna ligger där ute på köksbordet nu. Öppna och väntar bara på att bli lösta. Ska rensa huvudet med en runda betabet och sedan en dusch och hoppas sedan att jag sätter världen i gungning när polletterna trillar ner.

Jag avskyr verkligen att känna mig så jäkla trög.

008

1 kommentar:

Anneli sa...

Du är allt annat än trög Nettan! Du tänker bara för mycket. Kom hit i morgon så ska vi förhoppningsvis få ordning på det. Kramis

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails