2011/04/08

Jag kommer aldrig kunna bli en cirkusprinsessa

Fasen vad tragiskt.
Jag kommer aldrig kunna bli någon cirkusprinsessa.
Varje gång dom drog bort “golvet” och blottade marken med sågspån började jag känna av mina ögon och nu, 1 timme efter, är jag ganska tjock i näsan.
Endast denna lilla detalj för annars har jag det mesta.

027

056

081

Jag gillar verkligen att vara högt uppe i luften. Jag är dessutom en mycket bra lagarbetare så jag kan arbeta med flera.

068069070

Jag är väldigt vig, bra balanssinne och akrobatisk. Ett skönt ryggläge säger man ju dessutom inte nej till.

038039

Jag är en hyfsat bra buktalare och en fantastisk sångare.

049085

Jag älskar verkligen stora fyrbenta djur.

Ja ni förstår mitt dilemma. Vilken tragik att lite sågspån ska sätta stopp för allt detta Blinkar.

Vi har haft en bra kväll på cirkusen.

006

Rött hjärta

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails