2011/04/10

Fototriss ~Stilleben~

Säger man stilleben så tänker jag automatiskt på målad frukt i trasiga lerfat och vinkaraffer. Detta är stilleben för mig. Och därför tänkte jag att jag skulle göra något helt annat.
Detta var dock svårt. Vi har varit iväg ikväll och jag har sprungit och fotat hela kvällen. Lite olika saker som jag tyckte passade in på temat. Jag ville få det att se lite proffsigt ut i alla fall men insåg ganska snabbt att man behöver lite mer rekvisita än bara en kamera och motiv då.
Men tre bilder blev valda från tre olika bord.

032

015

018

Fler trissar hittar du HÄR

15 kommentarer:

jacglenphoto sa...

Mittenbilden blir min favorit.
Snygg triss du fått ihop.
Ha en kanonvecka.

Per-Anders sa...

Snygga tolkningar på temat!

Pialotta sa...

Jo du Nettan jag tänker samma, då man hör ordet.. var väl så förr, men nu kan vi göra som vi vill efter egen tankeförmåga.. du har din stil, jag min och de andra sina.. det är så det ska va, tycker ja:) Finemang :)

@Receptomaten sa...

Finemang i triss! Gillar också din header, herr'n ser ut att trivas :D

Mikael Göransson sa...

Mycket snyggt

Anette sa...

Det lyckades ju bra. Jag har samma tankar som du när det gäller stilleben - frukter i fina fat och sånt.
/Anette som faktiskt också är en Nettan ;-D

cat sa...

En fin triss där jag tycker mest om den sista bilden :)

Nettan sa...

Fin triss hos dig!
Gillar bäst din mittenbild.

Ha det gott // Nettan

Barnens Hjältar sa...

Tjusiga Stilleben Nettan!

Sister Moonshine sa...

Fina och färgrika stilleben!

/Åsa

Viktkamp sa...

tyckte om skuggorna på första bilden =)

Gammelsmurfen sa...

Bra tolkning

Jah Hollis sa...

Det är kanske inte så enkelt som det kan verka från början. Men du fick ju till det bra till slut i alla fall.

Barnens Hjältar sa...

Tack tack :-)

Linda Ekenskog sa...

Fin triss. Mittenbilden är den jag tycker bäst om, fast sist bilden fångar mig också då jag älskar tekannor hihi.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails