2013/03/11

Passar på att göra mig väldigt osvensk

Måste liksom bara skryta lite mer. Jag verkar vara inne i en sådan fas där jag gillar det så det är väl bara till att rida på vågen.

Jag säger skryt andra menar säkert bekräftelsebehov men jag struntar faktiskt i vilket för jag är minsann riktigt duktig.

Och där passade jag på att göra mig väldigt osvensk också genom att bekräfta mig själv helt öppet. Voine, voine vad ska hända med denna flickstackare tros?

Jag har idag varit rökfri i 9 år. För mig har det faktiskt varit 9 enkla år. Skulle aldrig få för mig att sätta en cigarett i min söta lilla mun igen. Fy fasen säger jag bara.

Så klapp på ryggen till mig. Jag är så fantastisk på så många vis.

Skryt eller bekräftelsebehov? Skit samma, jag känner mig så jäkla uppåt idag så det spelar ingen roll.

2 kommentarer:

Viktkamp sa...

helt rätt! Kör på! Man ska vara stolt över vad man åstadkommer!
Sv: Tack för din fina kommentar och såklart får du sno listan med 30 frågor =)
Kramar

Nettan sa...

Ja man ska ju det men det är så svårt att verkligen stå för det öppet och säga det. Det är väl det man måste bli bättre på, att ställa sig och säga att fy fasen vad jag är duktig och förtjänar detta. :-) / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails