2013/03/13

Jag vill säga att det är jag, poolen, luftmadrassen, isteet och den spännande boken

Jag vill säga att det är jag, poolen, luftmadrassen, isteet och den spännande boken.

brasa

Men jag få nöja mig med brasan, kaffet, examensarbetet och de fem olika transport – och logistikböckerna istället. Men vet ni? Det är inte helt fel det heller även om jag hade föredragit alternativ ett. Men jag är snart där och då är böckerna lagda på hyllan och jag är klokare än jag är nu. Då ger det mig nya utmaningar som jag är redo att axla och som jag längtar efter. Jag har så mycket att ge och det gäller bara för andra att inse det. Tänk vilken tillgång jag är, utnyttja mig.

Nördigt positiva Nettan är här igen. Konstigt men sant men jag rider på vågen så länge den varar.

Nog med kaffepaus, åter till verkligheten.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails