2009/08/20

Toalektyr...

Varit en runda hos Helén idag. Snusat bebis.
Det är så jäkla mysigt och alla bebisar luktar så gott.
Men jag måste faktiskt erkänna att det var ganska skönt att bra låna bebis. Jag känner mig nog ändå nöjd med mina två tjejer. Jag nöjer mig nog med två. Tror jag iaf;-)
Molly och Engla leker jättebra tillsammans. Och då är Molly nästan 3 år äldre.
Serverar lite kaffe i den nya soffan som kom när vi var där.
Lillkillen Elliott sussar sött

Efter midda´n idag tog Molly IKEA-katalogen under armen och traskade in på toa där jag och Lilly stod och tvättade oss.
-Ni måste gå ut jag ska bajja.
Och så satt hon med IKEA-katalogen i knät.
Kan undra var hon fått det ifrån;-)
Men man blir lite förundrad över hennes val av lektyr på toa. Ikea-katalog, Illustrerad vetenskap och en och annan lokaltidning.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails