2009/08/10

Tillbaka i vardagen

Det var ganska trögt att komma iväg till jobbet idag. När jag sen var där var det som vanligt. Man vet precis vad man ska göra och allt pinnade på i maklig takt.
Även om det kändes riktigt tråkigt att semestern var slut var det ändå ganska skönt när man väl kom igång på jobbet. Det blir liksom vardag igen.
Kollade mina semesterdagar och jag hade 25,25 på kontot:-o. Tror nog det har blivit lite fel. Jag ska bara ha omkring 14 dagar kvar. Får kolla upp det imorgon. Kan ju hoppas att dom har gjort någor fel under föräldraledigheten så att dom 25 stämmer. Men sådan tur kan man väl inte ha.'

På tal om tur fick jag ett mail från google igår.
Grattis du har vunnit 450 000 brittiska pund.
Jag vet att det är fake men jag får ändå ont i magen för tänk om det är sant. Jag vill att det är sant men jag vet det är spam. Tråkigt nog:-(.

Nu är det väl dags att sova om man ska orka upp imorgon.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails