2009/08/28

Healarkrafter?

Har försökt komma underfund med hur jag lägger in bilder på datorn. Har fått in dom men jag tror inte jag fått dom på rätt ställe. Får rådfråga supporten när han kommer hem sen. Men det blir iaf lite bilder och det är ju alltid trevligare:-).
Lillys otäcka märke på kinden efter att hon ramlat med sin vattenmugg i famnen och kört pipen längst hela kinden. Idag är det mycket blåare dessutom. Stackarn.
Jag mår fortfarande konstig. Är fortfarande lite snurrig men inte som igår. Det har ju blivit lite bättre för varje dag så jag hoppas det ger med sig. Vi gärna ta en öl eller två på kräftskivan i morgon men är jag redan snurrig från början är det ju ganska dumt;-).
Gick ut en liten runda innan. Upphåll ute och kände att jag var tvungen så barnen fick lite luft.
Lilly gungar och dom lekte att hon satt i Ninki Nonken (eller vad den nu heter). Hon har en tuta fram på sin gunga och Ninki Nonken tutar också lite. Roligt när det lilla roar:-).
Molly var också med på leken. Kolla håret på henne:-).
Naturligtvis måste hon visa när hon står på händer också.
Jag gick på lite halvfart ute idag också. Dom plockade lite blommor till mig. Molly kom med två sådanahär blommor.
-Mamma om du sätter dom så här (hon visade med blommorna mot pannan) kommer du att må bättre i huvudet.
Så gulligt och omtänksamt. Kan undra om hon har lite healarkrafter eller något;-). Tyvärr så hjälpte det inte alls. Synd:-)
Vill bara plocka dessa härligheter och göra en härlig äppelkaka. Är lite förvånad att inte Rickard har varit mer på om att dom NOG är mogna för en äppelkaka. Kommer kanske i helgen. Men det hade faktiskt varit riktigt gott med en äppelkaka. Kanske ska kolla dom när jag orkar.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails