2009/08/08

Festivaldax

Var iväg på Hässleholmsfestivalen igår. Dans, dans och dans. En kväll just i min smak. Hade skitroligt. Tyvärr blev Josse sjuk så vi var tvungna att åka lite tidigare än tänkt men det gjorde faktiskt inte så mycket. Jag hade fått stuffat loss en bra stund så jag var nöjd.
Fick även en langos. Ingen sommar utan langos;-). Brukar bli på marknaden här hemma men av någon anledning blev det inte det i år. Men nu är det felet också tillrättat;-).
Jag mår toppen idag. Skönt.

Blir väl att gå ut med kidsen sen i den lilla poolen. Väntar lite för Rickard spolar upp nytt vatten nu och då är det kallt.
Kan själv. Vad duktig du är skruttan:-). Tur att den är oanvänd;-)
Jag bara väntar på den dagen Zingo, eller Tuben som en vän säger;-), fastnar med nosen i Lillys stol för att han trycker in den riktigt. Inga smulor får gå till spillo;-)

1 kommentar:

Barnens Hjältar sa...

Jag bloggpausar jag men kikar in och säger hej :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails