2009/08/24

Plundrat björnbärsbusken

Tog kidsen och gick upp till by och handlade innan.
Tog slingan så att Lilly med kunde springa fritt. Hon gick faktiskt halva slingan och det tycker jag är kanonbra.
Molly pratade konstant, som vanligt då. Kan komma på mig själv ibland att hmm:a men inte riktigt lyssnat på vad hon sagt. Skäms på mig;-).
Hittade björnbärs buskar som plundrades. Lilly var alldeles blå om både fingrar och runt munnen.
Molly tog några stycken sen verkade hon nöjd. Hon ville mest springa ikapp med Lilly så det blev lite dispyter när Lilly hellre ville plocka bär.
Molly är jätteduktig på att gå. Vi har ändå en bra bit upp till affären men det var knappt något gnäll alls. Lite blev det innan vi kom hem men det tillhör nästan.
Nu ska jag väl snart börja med lite middag. Tänkte göra lite lax idag så jag får se hur glad Rickard blir när han kommer hem;-). Har iof köpt hollandaisås så han slipper den kalla såsen och det är väl mest det han tycker är tråkigt tydligen. Det som är SÅ gott:-). Så idag får jag foga mig lite för jag är inte så förtjust i hollandiasåsen. Ska bli gott med lax iaf.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails