2009/08/18

En jäkla vurpa

Dagarna bara rusar iväg nu. Man börjar jobba och sen rullar veckorna på. Allt är som vanligt igen med andra ord. Både skönt och lite tråkigt faktiskt. Känner för tillfället att jag inte har så värst mycket att skriva. Såg att jag inte alls hade många inlägg denna månaden. Men jag skriver det jag tycker känns bra för tillfället så lossnar det säkert senare. Jag kan väl också får lite bloggtorka;-).
Jobbade kväll igår och lyckades på något vis ramla när jag var hos en vårdtagare. Jag halkade på sista trappsteget och slog i skiten riktigt ordentligt. Slog i armen på en murkant och jag har riktigt ont i överarmen idag. Syns nästan inget men ont gör det. Tror nästan att musklen har fått sig ett slag. Har även ont i rumpan och ner mot höften. Rena turen att jag inte gjorde mig mer illa. Man tittar sig lite snabbt runt för att se om det var någon som såg något. Så tramsig man är.
Och för 326:e gången;-). Lilly älskar skor:-)
Man ska inte underskatta silvertejpet magiska effekter;-). Fungerar till väldigt mycket:-)

1 kommentar:

Johan sa...

hahaah bloggtorka? :P vem syftar u på? ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails