2013/04/21

Jag vara lite trögstartad eller så ligger det bara i min natur att vara lite avvaktande

Vad vet jag om trender?

Inte ett smack skulle jag tro. Trender kommer smygandes till mig se sådär något året efter och då plötsligt fattar jag grejen. Fast ibland fattar jag nog inte riktigt grejen ändå men hoppar på det där trendtåget som troligtvis befinner sig i en nerförsbacke då. Man skulle kunna säga att ibland kan jag vara lite trögstartad eller så ligger det bara i min natur att vara lite avvaktande för att se var allt hamnar. Spela med lite säkra kort kanske.

Så nu har jag efter mycket övervägande, säg något år eller så, startat ett Twitterkonto. Oh, scary. Det är väl kanske en sådan grej som jag inte riktigt fattar men jag vill kolla vad grejen är och nu kände jag att det var dags. Så nu ska jag väl bara komma underfund med hur allt fungerar också.

Lite hashtaggs (heter det ens så) och annat matnyttigt bröte som ska landa i detta übertekniska huvud. Men efter det ska det säkert bli bra. Problemet är väl kanske att få någon som vill följa också. Det tycker jag alltid är så jobbigt när man startar ett nytt konto på någon social media. När den där nollan bränner i ögonen på mig. Så gå gärna in och följ mig om ni känner för det och gör inte det så följ mig gärna ändå ;-).

Ni hittar mig på mitt vackra namn eller theoneNettan.

Hoppas vi syns.

2 kommentarer:

blogg.nsk.se/tantskarp sa...

jag heter...
...tantskarp :-)

Nettan sa...

Jag har redan hittat dig :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails