2013/04/15

Andas in, andas ut

När jag börjat skriva adressen på den streckade linjen stannade jag upp efter halva och tittade ner. På linjen stod det:

Ö. Järnvägs

Men vad hade jag skrivit? Den gamla adressen stack lite i ögonen. Det var ju bara sju år sedan vi flyttade så vad som fick mig att skriva den idag är för mig en gåta

Jag kan bara skylla på stress och allmän förvirring. Helt giltiga orsaker kan jag tycka. Men lite otäckt var det allt att upptäcka min gamla adress med min egen handstil.

Kanske dags att försöka lugna ner tempot lite. Men jag har så många frågor som jag väntar svar på som jag inte kan släppa och bara det gör mig stressad. Jag vill inte gå runt och fundera på dem men gör det ändå.

Nu blev det lite sådär kryptiskt som jag själv avskyr när andra skriver. Jag brukar tycka att här man sagt a får man säga b. Men jag kan tyvärr inte det ännu.

Så andas in och andas ut och slappna av.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails