2013/04/12

Ett litet överraskningsbesök

Det är inte varje dag man har möjlighet att gå direkt från jobbet till ett bröllop. Men det gjorde jag minsann idag. Dock var jag lite rebelisk och kom oinbjuden.

Nu är det inte riktigt så illa som det låter eftersom det var så att jag inte var med på själva bröllop utan bara lämnade över en liten sak.

En klasskompis gifte sig idag och jag och en annan klasskompis ville bara visa vår glädje och skrev ett kort och ordnade en flaska bubbel. Hon blev väldigt rörd av vår lilla besök som jag höll på att förstöra eftersom jag träffade dem utanför.

Jag trodde jag stod bra och tryckte i en hörna men på något vis lyckades vi springa på varandra. Men hon hade faktiskt inte anat att det var till dem vi skulle.

Så nu då bockar jag av bröllop också denna vecka som har varit väldigt intensiv. Nu helg.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails