2013/04/16

I know him so well

Känner mig väldigt busig ikväll när jag smyger ner under ett svalt täcke och lämnar fönstret på glänt.

Känner jag kära maken rätt så kommer han känna av mitt rebelisk jag och stänga det. Jag hoppas jag har fel.

Det är underbart när man kan börja ha fönstret öppet om nätterna. Sömnen man får då är så skön.
Och där stängde han det. I know him so well <3.

Jag känner mig lite smånördig när jag ligger och mobilbloggar. Känns inte som hinner med något nu. Jobba, hem, middag, aktiviteter är vad schemat består av. Ska väl inte klaga egentligen men jag känner mig lite trött hela tiden nu. Vill så skriva så mycket men kommer inte på något för jag bara känner mig burrig i skallen. Tillfällighet förhoppningsvis.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails