2013/04/11

Hur gör djur?

Jag bara vill ge er en oförglömlig kväll. Jag garanterar att det är helt ofarligt eftersom jag normalt inte ens klickar in på sådan klick även om kära maken bedyrar att det är ofarligt. Jag är liksom livrädd för de där sakerna som bara hoppar fram på videon. De där sakerna som mycket väl skulle kunna få mig att börja gråta, skita på och sedan helt enkelt lämna in för gott. Så jag brukar därför inte klicka in och kan därför med gott samvete säga till er, för jag skulle aldrig vilja utsätta andra för sådant, att det är helt ofarligt.

Nu har jag då svamlat så mycket så nu har säkert hälften börjat fundera på om det är så att jag bedyrar min oskuld väldigt mycket bara för att få er att titta och sedan har jag lurat er. Men räds ej.

Så efter en liten utläggning så måste ni se denna. Ni kommer ramla av stolen och då menar jag av skratt och inget annat.  

Och mitt i detta kom jag osökt att tänka på det kloka ordspråket:

If God did not want us to mastrubate, he had given us little T-Rex arms.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hahaha jag dör av garv! Tack för det! :)

Nettan sa...

Visst var den underbar. Jag och syster yster låg dubbelvikta av skratt :-) / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails