2012/09/28

Only In Amerikat?

Det är dags för fredagsmys. Ja, i alla fall om du har turen att bo i Sverige.

Det skulle dock kunna bli ett problem om du bor i vissa delstater i USA. Suprice. För visst tror vi på alla dessa lagar bara för att de är så otroligt korkade och otroliga.

1. Oralsex är olagligt i 18 stater, inklusive Arizona.
Jag vet inte riktigt varför man måste poängtera just Arizona. Är de mer äventyrslystna där och vågar sig på sådan hemskheter?

2. I Virginia är det olagligt att ha sex med lampan på.
Är de extra fula där? Undra om den som kom på denna lag tände lampan halvvägs in i akten med bruden han tagit hem från krogen. Båda två blev så chockade av synen så det är bättre att få njuta ifred utan att fundera på vem man har med sig?

3. I Oregon är det förbjudet för maken att “talk dirty” under samlaget.
Men frugan kan säga hur mycket obscena saker som helst? Men det är klart, vi kvinnor är alltid fina i vårt prat.

4. I Washington, DC, är alla andra ställningar förutom missionären olagliga.
Huvudstad, vagga. Självklart ska kvinnan agera vaggan då?

Jag har en liten fundering på hur dessa lagar kontrolleras. Kommer det en tillsynsman och ringer på dörren och meddelar att det är ett stickprov så han måste se vad som händer bakom stängda dörrar? Eller är det så att grannen sitter med sin värmekikare för att att allt går rätt till och om inte så blir det 112? Det där kommer nog alltid vara en liten gåta för mig. Men vänta, det kommer mera.

5. I Connorsville, Wisconsin, är det olagligt för en man att skjuta med en pistol samtidigt som hans kvinnliga partner får en orgasm.
Jag tror jag garvar ihjäl mig. Är de extra skjutglada där så det inte räcker med att han skjuter med sin naturliga pistol utan måste även avfyra en riktigt pistol? Mindervärdeskomplex? Jag som kvinna kan väl säga att jag hade nog haft väldigt svårt att få orgasm om jag vetat att han hade haft en laddad pistol under kudden. Men observera att det är ok om du har en manlig partner. Grattis till de homosexuella som får göra något inte heterosexuella får göra.

6.I Harrisburg, Pennsylvania, är det olagligt att ha en sexuell relation med ett piggsvin.
Allvarligt? Behöver man verkligen ha en lag mot detta? Vilken ska amerikanen stämma om han inte fattar det själv. Markägaren som inte satt upp skyltar som meddelar att det kan göra lite ont att sätta på ett piggsvin?

Jojo, nu vet ni. Så var glada att ni kan fredagsmysa hemma istället. Trevlig kväll.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hahahaha jag dör!

Västgötskan sa...

Ja, det är bara i USA... Antingen är folk korkade, eller så... Nä, jag vet inte. :-P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails