2012/09/12

Hjältestämplad

Hitta ett fel.

2012-09-12 07.37.12

Precis, solkräm. Vem har behövt det i sommar liksom ;-).

Ok, där var två och det var det andra jag tänkte på. Känner mig som en hjälte som gjorde denna upptäckt innan den skulle användas ikväll eftersom det inte hade tagits emot med glädje. Observera att det inte är jag som lagt den där. Det skulle kunna vara det men jag är helt oskyldig denna gången. Därav hjältestämpeln.

Jag vet inte varför saker hamnar på toaletten av någon anledning.

hundis

Det är väl sin sak att de hamnar på bänken men när de äntrar skåp blir man lite förvånad. Inte för att skryta men jag var faktiskt hjälte i detta fall också. Tror det snart är dags att leta fram någon gammal spandexdräkt som jag kan sy om. Får väl komma på ett bra namn och framförallt ett bra märke att ha på bröstet. Kanske en kikare. Det blir ju kanonfint att sätta en sådan på bröstet för med min sykunskap hade nog ett kikaröga hamnat över varje bröst. Det är nog bäst att enbart spela hjälte ;-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails