2012/09/10

Just då tyckte jag det var en bra idé

Jag köpte nya saxar till tjejerna förra veckan. Just då tyckte jag det var en bra idé. Jag har en helt annan uppfattning idag.

006

Jag har en känsla av att Lilly försöker saxa sig till en vinst i Havet eller som vi kallar det, Finns i sjön. Bara en lite känsla i alla fall.

Hon har dessutom klippt bort en stor bit på klänningen också. Vet inte om hon ville ha något mer följsamt att pyssla med.

Så just nu råder det saxförbud. Hon tycker bara jag är orättvis. Arg och orättvis. Konstigt.

3 kommentarer:

Maya sa...

Fniss, det där känner jag igen :)
Tyckte med det var en bra ide när mina tjejer fick saxar, bara natti hade väldigt kort lugg och Em friserade alla dockor :)
*Ler*

Västgötskan sa...

Va? Saxförbud?? Nu förstår jag inte alls hur du tänkte... *fniss* ;-)

Kram M

mamma jakeline sa...

haha sen sonen klippte sig själv har vi haft saxarna väl gömda länge. ;) Men nu börjar han så smått få använda dem igen, under övervakning, så klart! ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails