2012/09/23

Hur väljer man?

På den ena väggen i vår fina hall har vi bestämt oss för att ha en fotovägg. Inte en fotovägg som i tapet utan bara helt vanliga foton som betyder lite mer för oss.

Detta visade sig att det inte var så lätt idag när jag skulle välja ut bilder. Att välja ut 10-15 bilder av tusentals är lite som att leta efter nålen i den berömda höstacken. Jag vill att bilderna ska spegla oss. Det blev i alla fall 18 bilder som är beställda i lite olika storlekar så jag får troligtvis sålla lite sen.

Så nu är jag på ramjakt. Så har ni ramar liggandes som ni ändå ska göra er av med så är jag intresserad. 10x15, 13x17 och 20x25 är storlekar som behövs.

Nu vill jag ha bilderna så jag kan dutta upp dem.

089

Kära makens absolut favoritbild. Det var det enda kravet han hade att denna skulle vara med så det var den enda givna bilden.

 

1 kommentar:

Västgötskan sa...

Förstår dig. Det är verkligen skitsvårt! Man har ju MASSOR av digatala foton!! :-O

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails