2013/08/20

Jag kan ju inte låta er bli lidandes för min egen dumhet

Ny dator. Nya utmaningar. Funderar på om det kommer att ge sig hur det fungerar.

image

En del av datorn ser ut som följande. Det kan vara väldigt bra att kunna hur detta fungerar eftersom allt utgår härifrån. Men det ger sig nog, till slut, när det blivit omoderna eller något sådant. Så det är tur att det får att få fram en vanlig startmeny, en sådan som det fanns på den gamla.

Det gamla är bra. Det är tryggt liksom. Jag gillar inte nya tekniska saker. Surprise eller något. Så lite sömn för att smälta att jag behöver lära mig detta. Jag kan ju inte låta er bli lidandes för min egen dumhet. Eller grejernas dumhet över att inte gilla mig. Det kallar jag dumhet på riktigt.

När jag trycker på knappar och det ploppar upp saker låter det som när man åker hiss på Oslobåten. Det plingar på samma vis. Jag kan kanske bli lite förvirrad över detta. Ett levande äventyr liksom.

Vi håller tummarna att jag kommer att fixa detta.

1 kommentar:

Suzan sa...

Kommer gå skitbra, klicka dig fram och lär dig medan du testar, vad är det värsta som kan hända? =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails