2013/08/01

Det kom ett mail

Det kom ett mail:

“Hej

I våras hade vi en tävling på facebook som du deltog i.

Stort tack för dina bidrag! Som du säkert har sett på facebook så är vinnarna utsedda, men vi  är så glada över alla bilder vi har fått in att har vi beslutat att ge pris till ytterligare några, bland annat till dig. Om du skickar mig din adress så kommer jag att skicka två biobiljetter till dig.

Vi kommer med glädje att använda dina bilder i olika sammanhang på internet, i annonser och i annat tryckt material. Som utlovat kommer vi alltid att publicera den med "Foto: ditt namn". Vid något tillfälle kan det hända att vi kommer att beskära bilderna.”

Det var ett väldigt trevligt mail tyckte jag, som efter lite lusläsande och studerande hur mailet såg ut och att det var en riktigt mailadress det kom från, glatt skickade min adress.

Det kom ett mail till:

 Tack!
Biobiljetterna är på väg till dig Ler

Funderar på att bjuda med kära maken faktiskt som den goda hustrun jag är. Så nu kan det hända att jag behöver lite tips på något som är värt att kanske titta på, i en mörk salong med en stor duk, eftersom jag har ganska dålig koll på sådant.

So hit me.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails