2013/02/01

Det är ganska underbart faktiskt

Jag är känd för att vara en riktig periodare. Jag kan vara periodare på det mesta utom sådant som man kanske normalt tror att en periodare periodar på. Och denna periodens periodaregrej är följande.

grapefrukt

Jag är helt lost på grapefrukt just nu. De är sådär underbart goda och otroligt saftiga. Och det bästa med det hela är att ingen annan tycker om dem eller ens vill smaka. Detta betyder att jag i lugn och ro får äta en hel frukt utan att dela med mig. Det är ganska underbart faktiskt.

Det som dock inte är så underbart är när man upptäcker blåsan man har i munnen. Den bara var där och den upptäcktes när underbar grapesaft träffade den. Saften var då inte så underbar.

Men vad fasen, det är väl bara att bita ihop. Man är väl kvinna för sin grapefrukt. Dags för dagens ranson.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails