2013/02/11

Åh, jag får nästan rysningar av vällust

Jag har helt enkelt vågat vägra mobilfodral.

Allt på grund av den enkla anledningen att det inte funnits några tillräckligt fina. Jag är inte kräsen på något vis men det kan hända att jag bara har lite krav.

Och dessa krav är hur enkla som helst och innehåller fyra bokstäver.

R.O.S.A

Så enkelt, så enkelt. Denna färg som überfeministerna hatar och troligtvis vill utplåna. Men inte jag. Jag bara älskar denna färg. Inte så att jag väljer att gå i rosa leopardfärgade tights eller något liknande utan bara sådana där vanliga saker.

Jag vill ha rosa när jag köper saker, praktiska saker. Pennfodral, miniräknar, träningslock och så vidare. Enkla saker.

Jag hittade ett mobilfodral när kära maken beställde senast men av någon anledning vägrade han betala flera hundra för det. Men hallå, det var ju faktiskt bling-bling på det också. Det där argumentet bet inte på honom.

Så jag har helt enkelt vägrat mobilfodral. Fram till idag. Men det kan ha att göra med att det är rosa också. Vackert pastellrosa.

Åh, jag får nästan rysningar av vällust.

Mobilfodral rosa

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails