2013/02/25

Det kan nog bli något bra av det till slut

Biverkningar är ofta riktigt tråkiga saker som kommer när man minst anar det. Fast många gånger är de ju väntade men man hoppas kanske att man ska slippa.

Men ibland kan man faktiskt råka ut för trevliga biverkningar också. Som till exempel att jag nu inte kan springa någon längre sträcka på löpbandet på grund av att jag konstant tappar mina byxor.

Och att tappa “bysorna” är ju inte helt fel när man vill bli mindre. Det är till och med jäkligt bra när man vill bli mindre eftersom det är ett ganska tydligt kvitto på att man blivit just detta.

booty delicious

Booty delicious, bild på Beyoncé eller? Nja ibland får man bjuda lite på sig själv helt enkelt.

Det kan nog bli något bra av det till slut.

Nej nu får jag snart börja fundera på att lägga mig. Ska börja klockan 5 i morgon och med tanke på att jag behöver lite tid på morgon måste jag ställa klockan på 3. Det är ju mitt i natten. Så härligt med tanke på vilken morgonmänniska jag är.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va duktig du är!! :) Bra jobbat!! /Jessica

Anonym sa...

Det syns att ditt slit ger resultat! Kämpa på, du är jätteduktig!

Nettan sa...

Tack ♥ / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails