2012/04/14

Som en orgasm för själen

Det är mycket sådan där onyttigt som är gott. Men det är just bara gott och inte mer.

Så idag hoppade en helt ny goding ner i min vagn när jag var på affären. När jag startade bilen öppnade jag den. Satt tänderna i den och med ens spred sig en underbar känsla genom mig. Jag var färdig att luta huvudet tillbaka, svanka och bara skrika ut “ Oh, my fucking god” i en ren orgasm för själen. Det jag hittat nu var ren och skär njutning och det mina vänner är riktigt länge sedan jag satt tänderna i något sådant.

2012-04-14 12.16.11 
I denna glädje hopade sig mörka moln när jag såg på förpackningen “Limited edition”. Hur kan man vara så rå att först bjuda på något så underbart för att i nästa stund meddela att den inte kommer att finnas kvar. Ungefär som att fråga ett barn om den vill ha mer godis och i samma stund som den ska ta ner handen i påsen bara skratta och säga att man skojar. Fy så grymt. Tänk på det Marabou nästa gång ni tänker göra något sådant här.

 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails