2012/04/16

Jag är så jäkla stolt över mig själv

Just nu känner jag mig väldigt stolt över mig själv och det känns så jäkla skönt.

Jag har på min LIA suttit och ritat och räknat på en ny avdelning och helt enkelt kommit fram till att det inte fungerar på den platsen som var angiven. Så jag har helt enkelt “flyttat” en vägg och på så vis har jag fått plats med det som skulle in där. Jag visade min handledare i slutet av förra veckan och idag kom han och sa att VD hade godkänt mitt förslag. Jag hörde hur dom gick ut på lagret och hur min handledare sa att hon har räknat på det men fattade inte förrän han kom och sa detta. Så jag är otroligt stolt att jag har fixat detta och detta var bara ett litet sidoprojekt till min rapport men med utfallet i hand måste jag ju nästan få med det på något vis.

Andra anledningen att jag känner mig sådär härligt stolt är att jag blivit godkänd på sista kursen också och nu klarat första året. Ja, jag har ju LIA:n kvar men jag känner ingen större panik över att jag inte ska klara den. Kanske lite kaxigt men jag har faktiskt fått en ritning godkänd så helt pantad kan jag inte vara. Jag fick dock bara godkänt, första som inte varit VG, men jag har också missat alla föreläsningar vi hade. Men vad fasen gör det egentligen, jag är faktiskt godkänd.

En stolt “förstaklickare”

2 kommentarer:

katarina sa...

ett stort grattis :) härligt att höra att du är stolt

Nettan sa...

Tack :-) / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails