2012/07/02

Vem fasen är Carter?

Vem fasen är Carter? Det är en fundering jag har haft ett tag och jag funderar fortfarande. Jag funderar men kommer inte fram till något förutom följande då.

002

Carter är kocken som jobbar där och därför blir det en a´la carte enligt Carter då. En möjlighet. En annan möjlighet skulle vara den första, att kocken hette Carter men de var inte nöjda med honom så de gick all maffiastyle in på honom och han blev en del av matsedeln.

Jag vet faktiskt inte vad jag ska tro. På något vis känns det som om jag inte riktigt är rätt på det, inte riktigt riktigt. Men avhämtningsmenyn hänger där på kylskåpet och ännu har vi inte vågat beställa. För tänk om vi då får reda på vem Carter verkligen är. Tror jag letar fram menyn från den lokala pizzerian nästa gång istället.

2 kommentarer:

blogg.nsk.se/tantskarp sa...

Lite tokigt...

I olofström finns en kinarestaurang som inte lyckats så väl med att översätta menyn t engelska. Deep fried squid blev deep fried squits, vilket betyder diarré på engelska...

Mmmm, yummy

Nettan sa...

Äh, örk. Tycker det skulle vara enklare att fråga om man är osäker på språket istället för att gissa. Borde ge bättre kundresultat. / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails